あんちぇいん

気弱なおっさんがネットの匿名性を良いことに、言いたいことを言い書きたいことを書く そんなブログだったよね

pielframaのTreoケース

Review: Piel Frama Leather Case for the Treo 680, Treo 750 and Treo 755p

We've reviewed many Piel Frama cases in the past, and their quality and style is unfailing. Their leather, or "cow skin" for the Treo 680, 750, 750v and Treo 755p is no exception. It fits like a glove and protects the Treo from scratches, bumps and genera
l altercations with sharp-edged purse and briefcase contents.

pielframaのレザーケースですね。
こちらの写真を見る限りはなかなか良さそうでした。

ただ本家を見に行くとやっぱり分厚いんですよね。
Leather PDA cases for Palm Treo 750v