あんちぇいん

気弱なおっさんがネットの匿名性を良いことに、言いたいことを言い書きたいことを書く そんなブログだったよね

結構おもしろいブラウザを教えてもらいました

ありがとうid:Arieさん

Yes folks, yet another web browser has slowly crept out from some other company. This one is called UCWEB. Never heard of it? Neither had we but according to its Wiki it claims it is "...now ranked #1 in the Chinese mobile web browser market, with over 60 million accumulated users and over 10 billion page views per month by November 2008". Gotta be worth a spin!
UCWEB: Yet another browser for WM - but it's actually really good | WMExperts

かなり見た目シンプルな感じの造りです。
Googleで検索とかも出来ます。日本語も通ります。

表示はなかなか綺麗で、レイアウトも結構まとまっています。

タブブラウザで、リンクを新しいタブで開いたりも出来ます。

さらに色々と機能がありそうなので、追々紹介していきますね。
値風呂亡き後は←まだある これがくるかもしれませんねw